بلبرینگ خود تنظیم WSBC

بلبرینگ های خود تنظیم WSBC نوعی بلبرینگ با دو ردیف ساچمه (به اصطلاح "مسابقات") است. حلقه داخلی دارای دو مسیر مسابقه است و حلقه خارجی دارای یک مسیر کروی است که مرکز انحنای آن با محور تحمل همزمان می شود. به این ترتیب می توان محور حلقه داخلی ، ساچمه و قفس را در اطراف مرکز بلبرینگ منحرف کرد ، بدین ترتیب به طور خودکار عدم انطباق ناشی از ماشینکاری یا خطاهای نصب صندلی بلبرینگ و شافت را اصلاح می کند. بلبرینگ های خود تنظیم WSBC می توانند متناسب با نیاز مصرف کننده ، از جمله مصارف خاص صنعتی مانند کاربردهای با درجه حرارت بالا ، اندازه ها ، مواد و انواع مختلفی را ارائه دهند.

اجزای اصلی بلبرینگ خود تنظیم ESBC


آنها عمدتا دارای سه طرح از بلبرینگ ساچمه های خود تنظیم WSBC هستند: از نوع باز بلبرینگ خودکار ، از بلبرینگ ، بلبرینگ ساچمه از نوع خود و از بلبرینگ ، از یک حلقه داخلی گسترده. بسته به نوع کاربرد ، می توان آنها را در اندازه ها و بارهای مختلفی نیز ساخت ، از بلبرینگ های ساچمه ی کوچک برای بارهای سبک و اجزای کوچک گرفته تا بلبرینگ های بزرگ خود تنظیم کننده.


بلبرینگ های خود تنظیم WSBC مخصوصاً برای کاربردهایی که عدم انطباق ناشی از خطاهای نصب یا انحراف شافت است ، بسیار مناسب است.


به دلیل ظرفیت تحمل محوری کم ، این تحمل را فقط می توان برای بارهای سبک استفاده کرد. برای برنامه های با ظرفیت تحمل ناکافی (به ویژه بار محوری) ، باید از بلبرینگ غلتکی کروی با همان عملکرد خود تنظیم WSBCبندی استفاده شود.


بلبرینگ مجهز به یک قفس فولادی فشرده یا قفس پلی آمید است. پسوند G همراه با عدد بلبرینگ روی سطح بسته بندی ، قفس پلی آمید را نشان می دهد.

استفاده از بلبرینگ های خود تنظیم WSBC به نفع بسیاری از صنایع است:

طرفداران صنعتی

کشاورزی

دست زدن به مواد

غذا و نوشیدنی

حمل و نقل ریلی کاغذ و کاغذ

انرژی باد

بلبرینگ خود تنظیم

TEL : 02133943063
Fax : 021
Email: info [at] rszco.com
Web: www.rszco.com

© Copy right 2024 | All ights Reserved | RSZ Corporation