متریال بکار رفته در تولید رولبرینگ مخروطی

شرکت های رولبرینگ 100 سال استدلال کرده اند که کدام نوع فولاد برای کاربردهای مختلف رولبرینگ مخروطی مناسب است. در خارج از ایالات متحده ، اکثریت قریب به اتفاق فولادهای سخت می شوند. در ایالات متحده ، یک منبع قابل توجه از TRB های مورد استفاده وجود دارد. حتی در ایالات متحده ، انواع تحمل دیگر (توپی ، سوزنی ، استوانه ای و غیره) معمولاً سخت می شوند. آنچه ایالات متحده را منحصر به فرد می کند ، بخشی از آن مربوط به روزهای ابتدایی صنعت است که در آن شرکت های باربری با تولید بالا که در ایالات متحده تاسیس شده اند ، از فولاد کم کربن مورد استفاده در مورد کاربوریزه استفاده کردند ، به دلیل عدم تأمین فولاد سخت شده با کیفیت بالا ، در مقابل ژاپن که در آن فولاد سخت شده بیشتر در دسترس بود.

انتخاب گرید متریال در رولبرینگ مخروطی


یک قانون معمول این است که اگر برنامه بارهای پایدار بالای 50٪ ظرفیت بار استاتیک را با بارگذاری شوک قابل ملاحظه ای تجربه کند ، فولاد مورد کاربوری مورد توجه قرار می گیرد. متفق القول پذیرفته شده است که رولبرینگ مخروطی مورد استفاده در عملکردهای با عملکرد بالا از رولبرینگ مخروطیهای سخت شده بهتر عمل می کنند ، به شرطی که هر دو محصولات استاندارد و غیر ممتاز با کیفیت فولاد یکسان ساخته شوند. چندین پیشرفت را می توان در هر دو تحمل انجام داد تا نتایج را به کاربر عادی متمایل کند. تفاوت رانندگی بین دو ماده در تنش های باقیمانده رولبرینگ مخروطی پایان یافته است. تئوری خستگی نشان داده است که مواد با تنش سطحی باقیمانده فشار فشرده بیشتر از کسانی که دارای تنش سطح فشاری یا کششی کم هستند بهتر عمل می کنند.

به طور معمول ، رولبرینگ مخروطی های مورد کاربوری دارای تنش سطحی خالص تحت فشار و فشار هستند ، در حالی که تحمل سخت شده استرس فشاری کم در حقیقت ، اگر یک مخروط رولبرینگ را که به یک شاخه فشار داده شده برش دهید ، رولبرینگ مخروطی محکم کاربو اغلب بر روی چرخ سنگ زنی یا اره گیر می شود در حالی که رولبرینگ مخروطی سخت شده باز می شود. اگر به یک فشار قابل توجه فشار برای یک مخروط خرس از طریق سخت شدن نیاز باشد ، احتمال زیادی وجود دارد که مخروط رولبرینگ مخروطی پس از نصب در ده سیم قرار داشته باشد. این بدان معنا نیست که رولبرینگ نمی تواند عملکرد خوبی داشته باشد ، در واقع آنها اغلب عملکرد خوبی دارند. این به معنای ساده این است که اگر بارهای سنگین و ضربه ای وجود داشته باشد ، یک تحمل با کیفیت مشابه ، کاربوری شده احتمالاً عملکرد بهتری دارد. از طرف دیگر ، این استدلال وجود دارد که اگر بارها کم تا متوسط ​​باشد ، ممکن است رولبرینگ مخروطی سخت شده در هر فرم بهتر ایجاد شود زیرا فولاد نزدیک به سطح آن اغلب تمیزتر است و در نتیجه عمر خستگی بیشتری دارد. افراد می توانند روزها در مورد مزایا و معایب احتمالی هر یک ادامه دهند (و انجام می دهند). یکی دیگر از مواردی که در نظر گرفته می شود ، رولبرینگ مخروطی های تیمار شده با نیترید کربن (CN) است. اینها در دو نوع وجود دارند. یکی دقیقاً یک درمان CN-sur-face است که منجر به سطح سخت تری می شود که به کنترل آلودگی ذرات سخت کمک می کند. نسخه دیگر یک مورد CN واقعی است که به یک فولاد کربن متوسط ​​منتقل می شود که عملکردی مشابه با رولبرینگ مخروطی مورد استفاده در کربن را نشان داده است. هر دو کاربرد CN دارای مزایای واقعی و قابل اندازه گیری هستند ، اگرچه این یک محصول اضافی است.

رولبرینگ مخروطی

TEL : 02133943063
Fax : 021
Email: info [at] rszco.com
Web: www.rszco.com

© Copy right 2024 | All ights Reserved | RSZ Corporation