تحلیل رولبرینگ مخروطی بر حسب اعمال بار اولیه

پیش بار رولبرینگ مخروطی تأثیر زیادی در کیفیت کارکرد محور پشتیبانی دارد. اگر نیروی پیش محکم شدن کم باشد ، شروع نسبی نسبتاً آسان است ، اصطکاک کم است ، اما دقت چرخش زیاد نیست. اگر نیروی پیش محکم سازی افزایش یابد ، می توان پیش بار تحمل ساچمه رولبرینگ مخروطی را به طور مثر بهبود داد. دقت چرخش و ظرفیت حمل بار ، اما تحمل سخت است ، اصطکاک بزرگتر است و کارایی پایین تر است.


یک مقدار بهینه برای نیروی پیش بار تحمل ساچمه رولبرینگ مخروطی وجود دارد ، که رابطه مهمی با سرعت تحمل ، افزایش دما ، بار ، تغییر شکل اسپیندل ، عمر تحمل ، شرایط روغن کاری و غیره دارد. بنابراین ، تعیین نیروی بهینه از پیش باربرینگ غلتکی مخروطی. بسیاری از آزمایشات لازم است.


روش بارگیری ساچمه رولبرینگ مخروطی مشترک


(1) حلقه بیرونی یا روش فشار دادن حلقه داخلی
پس از ثابت کردن حلقه داخلی رولبرینگ ، با بستن حلقه بیرونی رولبرینگ ، مانند استفاده از پوشش انتهایی بلبرینگ ، از قبل محکم کنید. یا پس از قرارگیری حلقه بیرونی ، با فشار دادن حلقه داخلی ، مانند استفاده از مهره گرد ، آن را از قبل محکم کنید. این روش آسان است و بیشترین دامنه استفاده را دارد ، اما نیروی پیش بارگیری قابل تغییر نیست. معمولاً در صورت ثابت بودن بار خارجي مانند كاهش دهنده و اسپندل ابزار ماشين استفاده مي شود.


(2) روش تنظیم فاصله دهنده یا یقه
پیش باربری ساچمه رولبرینگ مخروطی را می توان با افزایش یا کاهش ضخامت واشر در محیط داخلی و خارجی تنظیم کرد. روش خاص به شرح زیر است: هنگامی که یک جفت رولبرینگ غلتکی مخروطی نصب می شود ، یک فاصله دهنده با ضخامت مشخص بین حلقه های داخلی و بیرونی قرار می گیرد ، و سپس پدها با ضخامت های مختلف قرار داده می شوند تا هدف تنظیم ساچمه رولبرینگ مخروطی را تنظیم کنند پیش بارگیری

رولبرینگ مخروطی

TEL : 02133943063
Fax : 021
Email: info [at] rszco.com
Web: www.rszco.com

© Copy right 2024 | All ights Reserved | RSZ Corporation