اجزای بلبرینگ خود تنظیم NACHI و بار های رانشی

بلبرینگ خود تنظیم با توجه به زاویه تماس مختلف ، عمدتا به تقسیم: بلبرینگ خود تنظیم NACHI گریز از مرکز ، تحمل رانش ؛
با توجه به ساختار بدن نورد و حلقه را می توان به تقسیم کرد: ، بلبرینگ خود تنظیم NACHI غلتکی رانش و غیره.
مشخصات و مزایای بلبرینگ خود تنظیم
بلبرینگ خود تنظیم ، استفاده از طیف گسترده ای از بلبرینگ خود تنظیم ، تولیدات صنعتی است که از یک حلقه بیرونی ، حلقه داخلی ، بدنه نورد و یک قاب نگهدارنده ، عملکرد شروع خوب و ظرفیت حمل تشکیل شده است ، می تواند در ابزارهای ماشین استفاده شود ، اتومبیل ، راه آهن و سایر ماشین آلات صنعتی و لوازم خانگی مهمترین قطعه اساسی تجهیزات مدرن مکانیکی است.


بلبرینگ ، بلبرینگ خود تنظیم NACHI Self های بلبرینگ خود تنظیم NACHI متداول ترین نوع دو بلبرینگ خود تنظیم NACHI است ، در مقایسه با یاتاقان ، کشویی بلبرینگ خود تنظیم NACHI ball های شعاعی نسبتاً بزرگ است ، عملکرد از نظر سر و صدا ، جذب ضربه ، اما عملکرد شروع و عالی ظرفیت تحمل ، بهره برداری راحت و نگهداری ، اثر قابل اعتماد ، موارد زیر مزایای استفاده از بلبرینگ است.
1 ، ساختار و اصل کار خود بلبرینگ خود را تضمین می کند که ضریب اصطکاک آن کم است ، نیروی اصطکاک آن کم است ، و از بازده مکانیکی بهتری برخوردار است. این می تواند مصرف برق پایین را حفظ کرده و عملکرد خوبی را هنگام کار با تجهیزات مکانیکی شروع کند.
2 ، بلبرینگ ، خود تنظیم دارای دقت و سرعت خوب ، می تواند نیازهای عملکرد انواع تجهیزات مکانیکی را برآورده کند. یاتاقان توپی خودکار دارای اصطکاک کم و سایش کم در عملکرد تجهیزات است ، بنابراین عمر طولانی تری دارد. بلبرینگ ، خود تراز دارای برخی محصولات است ، که می تواند به طور خودکار عملکرد قلب را تنظیم کند ، و به طور گسترده تر با تقاضای تولید صنعتی سازگار است.
3 ، بلبرینگ ، خود تراز فشرده در ساختار ، اندازه کوچک ، وزن سبک ، نصب و جدا کردن آسان است. تمام اجزای بلبرینگ خود تنظیم NACHI خودکاری خودکار به ابعادی استاندارد می شوند ، که نه تنها برای تولید بلبرینگ خود راستا مناسب است ، بلکه باعث تبادل اجزای بلبرینگ خود تنظیم NACHI خودکار همسو می شود و نگهداری و نگهداری آن را آسان تر می کند.
4 ، بلبرینگ ، خود تراز عمدتا از فولاد بلبرینگ خود تنظیم NACHI به عنوان ماده اصلی ، به علاوه طراحی قطعات استاندارد و سریال استفاده می کند ، که بیشتر به تولید صنعتی در مقیاس بزرگ و تضمین کیفیت کمک می کند

بلبرینگ خود تنظیم

TEL : 02133943063
Fax : 021
Email: info [at] rszco.com
Web: www.rszco.com

© Copy right 2024 | All ights Reserved | RSZ Corporation