نوع و میزان روغن در روانکاری بلبرینگ کف گرد NTN

این روش برای تولید غبار خشک (هوای حاوی روغن به صورت غبار) از مولد غبار روغن استفاده می کند. غبار خشک به طور مداوم به تأمین کننده روغن ارسال می شود ، جایی که غبار توسط نازلی که بر روی محفظه یا بلبرینگ کف گرد NTN نصب شده به یک غبار مرطوب (قطرات چسبنده روغن) تبدیل می شود و سپس بر روی بلبرینگ کف گرد NTN پاشیده می شود.
این روش کمترین مقدار فیلم روغن لازم برای روغن کاری را فراهم و پایدار می کند و از مزایای جلوگیری از آلودگی روغن ، ساده نگهداری بلبرینگ کف گرد ، طولانی شدن عمر خستگی تحمل ، کاهش مصرف روغن و غیره است.

کنترل کمی روغن در دوانکاری بلبرینگ کف گرد


یک پمپ متناسب مقدار کمی روغن را به بیرون می فرستد که توسط یک شیر مخلوط با هوای فشرده مخلوط می شود. افزودنی به طور مداوم و پایدار به بلبرینگ کف گرد NTN عرضه می شود.
این روش كنترل كمی روغن را در مقادیر بسیار كم و همیشه روغن روانكار جدید تأمین می كند. بنابراین برای ابزار آلات و سایر برنامه هایی که به سرعت بالایی نیاز دارند مناسب است.
هوای فشرده و روغن روانکاری به اسپیندل عرضه می شود و فشار داخلی را افزایش می دهد و از جلوگیری از ورود خاک ، مایع برش و غیره جلوگیری می کند. همچنین ، این روش به روغن روان کننده اجازه می دهد تا از طریق یک لوله تغذیه جریان یابد و آلودگی جوی را به حداقل برساند.

بلبرینگ کف گرد

TEL : 02133943063
Fax : 021
Email: info [at] rszco.com
Web: www.rszco.com

© Copy right 2024 | All ights Reserved | RSZ Corporation