بلبرینگ شیار عمیق برند WSBC

بلبرینگ های شیار عمیق متداول ترین نوع بلبرینگ ها هستند. آنها به طور گسترده ای در زندگی روزمره و صنایع ما مورد استفاده قرار می گیرند. بلبرینگ های شیار عمیق معمولاً در موتورهای الکتریکی و لوازم خانگی ، موتورهای اتومبیل ، ماشین های اداری ، کنترل اتوماسیون و ابزار باغ و منازل استفاده می شود. آنها شیارهای بزرگی در مسیر مسابقه دارند و ابعاد مسابقه آنها نزدیک به ابعاد ساچمه هایی است که در داخل قرار دارند. بلبرینگ های شیار عمیق برند WSBC چین می توانند انواع مختلفی از اندازه ها ، مواد و انواع مختلف را با توجه به نیاز مصرف کننده ، از جمله مصارف خاص صنعتی مانند کاربردهای با درجه حرارت بالا ، فراهم کنند. بلبرینگ های با درجه حرارت بالا می توانند تا 350 درجه سانتیگراد (660 درجه فارنهایت) مقاومت کنند و برای ماشین آلات مورد استفاده در صنایع فلزی یا کوره های صنعتی مناسب هستند.


آنها دارای دو طرح هستند: یاتاقان های ساچمه ی توخالی یک ردیف و بلبرینگ ساچمه های شیار عمیق دو ردیف ، که دارای دو ردیف ساچمه تحمل هستند. بسته به نوع کاربرد ، می توان آنها را در اندازه ها و بارهای مختلفی نیز ساخت ، از یاتاقان های ساچمه ی کوچک برای بارهای سبک و اجزای کوچک گرفته تا بلبرینگ های شیار عمیق بزرگ و بلبرینگ شیار عمیق بار سنگین.


بلبرینگ های شیار عمیق یکی از پرکاربردترین بلبرینگ ها در جهان است. آنها می توانند با سرعت زیاد کار کنند و می توانند بارهای محوری و شعاعی (محدود) را تحمل کنند. آنها معمولاً در موتورها ، کمپرسورها ، فن ها و نوار نقاله ها استفاده می شوند.

موارد کاربرد بلبرینگ شیار عمیق WSBC


استفاده از بلبرینگ های شیار عمیق به سود بسیاری از صنایع بوده است:

کشاورزی

فرآوری مواد غذایی

ابزار ماشین

دست زدن به مواد

پزشکی / دارویی

چاپ

حمل و نقل ریلی

انرژی باد

بلبرینگ شیار عمیق

TEL : 02133943063
Fax : 021
Email: info [at] rszco.com
Web: www.rszco.com

© Copy right 2024 | All ights Reserved | RSZ Corporation