رولبرینگ بشکه ای تیپ CA با قفسه برنزی

غلتک کروی نوع CA یک غلتک کروی است که دارای یک دنده نگهدارنده بر روی حلقه داخلی است ، یک حلقه راهنمای شناور بین دو ردیف غلتک متمرکز بر روی حلقه داخلی و یک قفس از نوع قلاب دوگانه برنجی است که بر روی آن ثابت شده است - پسوند. کالیفرنیا رولبرینگ بشکه ای مجموعه های ساختاری محکم و خود مهار با دو ردیف رولبرینگ بشکه ای متقارن است. محور ردیف های غلتک در یک زاویه نسبت به محور چرخش رولبرینگ متمایل است. مسیر مسابقه در حلقه بیرونی به صورت کروی شکل گرفته است تا مونتاژ غلتک دو ردیف بتواند به راحتی خود را در صورت عدم انطباق یا انحراف شافت تنظیم کند. رولبرینگ خود تنظیم شونده با ظرفیت بسیار بالا ، که در آن دینامیک شعاعی با ضربه بالا استفاده می شود نیروها باید جذب شوند و انتظار می رود عدم انطباق یا انحراف بزرگتر شافت. آنها در بسیاری از طرحها وجود دارند - از رولبرینگهای استاندارد گرفته تا رولبرینگهای مخصوص صنعت.


صنایع مصرف کننده رولبرینگ بشکه ای تیپ CA

رولبرینگ بشکه ای نوع CA به طور گسترده ای در گیربکس ها ، توربین ها ، فن های مکانیکی ، تجهیزات ساخت و ساز ، تجهیزات معدن و تجهیزات حفاری ، ماشین آلات سنگین ، نیروی باد ، ماشین آلات بندری و غیره استفاده می شود. رولبرینگ بشکه ای نوع CA می تواند برای کاربردهای لرزشی استفاده شود ، همچنین می تواند برای انرژی باد و برنامه های پرسرعت استفاده شود.


Wuxi Spark Bearing Co. Ltd همه محصولات دارای صلاحیت و دارای شرایط ISO 9001 هستند. در اینجا برخی از انواع محبوب رولبرینگ بشکه ای نوع CA وجود دارد: 23126 CA / W33، 23228 CA / W33. با پر کردن فرم تماس زیر احساس راحتی کنید.

رولبرینگ بشکه ای

TEL : 02133943063
Fax : 021
Email: info [at] rszco.com
Web: www.rszco.com

© Copy right 2024 | All ights Reserved | RSZ Corporation