سختی سطحی و سرعت رشد سایش در ساختار رولبرینگ مخروطی

سرعت سایش رولبرینگ مخروطی بر حسب میزان سختی سطحی و عمق لایه سخت سطحی می تواند رشد کننده و یا ثابت باشد.
برخی از ساییدگی های خفیف دو بدنه می توانند در هنگام گیربکس گیربکس که در آن ناهنجاری های ناشی از زبری سطح ضعیف ناشی از ایجاد خراش عدم تحمل یا جوش دادن سطوح تحمل ، انتظار می رود. اگر ناهنجاری ها صاف شده و آلودگی ها از طریق فیلتراسیون از مواد روان کننده پاک شوند ، این احتمالاً متوقف خواهد شد. روان کننده رولبرینگ مخروطی باید پس از یک دوره اجرا مناسب تعویض شود. در همان شرایط ، سایش خفیف دو بدن به دلیل ذرات سخت جاسازی شده نیز ممکن است دستگیر شود.


سایش ساینده سه بدن ، که نه تنها می تواند ناشی از ذرات سایشی خارجی باشد بلکه می تواند در نتیجه ذرات سایش در روان کننده تولید شده توسط ساییدگی دو بدن قبلی ایجاد شود. این احتمال زیاد می شود و پیشرفت می کند مگر اینکه مواد زائد سایش از روان کننده پاک شود.


به طور کلی ، سایش ساینده بعید است در مدت زمان کوتاهی به شکست رولبرینگ مخروطی برسد. با این حال ، چون منجر به جابجایی مواد از رولبرینگ مخروطی می شود ، پریشانی سطح ناشی از سایش ساینده جمع می شود و پیشرفت آن تسریع می شود و در نهایت به میکروپیتینگ تبدیل می شود ، مگر اینکه بقایای مواد روان کننده برداشته شود.

تحلیل ظاهری سایش رولبرینگ مخروطی

شکل دقیق علائم بسته به خصوصیات ذرات سایش متفاوت است. به طور کلی ، فرد می تواند خراشهای نواری یا گچ هایی را که به صورت دور محیط غلتک یا رولبرینگ مخروطی شخم خورده اند ، ببیند. این امر یا به دلیل ناهنجاری ، ذرات سخت جاسازی شده یا به دلیل گرفتگی قطعه سستی از بقایا و تحت فشار قرار گرفتن یا لغزش در مقابل م componentلفه چرخشی ایجاد می شود.

رولبرینگ مخروطی

TEL : 02133943063
Fax : 021
Email: info [at] rszco.com
Web: www.rszco.com

© Copy right 2024 | All ights Reserved | RSZ Corporation