مشخصات و طراحی ویژه بلبرینگ خود تنظیم ناچی NACHI

بلبرینگ های خود تنظیم ناچی NACHI به ویژه برای کاربردهایی که عدم انطباق از خطاهای نصب شده یا از انحراف شافت اتفاق می افتد ، مناسب هستند.
این یاتاقان فقط به دلیل ظرفیت محوری کم باید فقط در کاربردهای بار محوری کم استفاده شود. برای برنامه هایی که ظرفیت تحمل بار تحمل (به ویژه بار محوری) ناکافی است ، به جای آن باید از بلبرینگ با ساچمه کروی ، که دارای همان ویژگی خود تنظیم هستند.
یاتاقان ها با قفس فولادی فشرده یا قفس پلی آمید مجهز شده اند. پسوند G عدد بلبرینگ خود تنظیم ناچی NACHI روی سطح بسته بندی نشان دهنده قفس پلی آمید است.


هشدار های کاربردی برای بلبرینگ خود تنظیم ناچی NACHI



حداکثر زاویه عدم انطباق مجاز در سری های 12 و 22 حدود 2.5 درجه و در سری های 13 و 23 در شرایط عمومی خدمات حدود 3 درجه است. باید مراقبت شود تا هنگام تحمل در شرایط کاملا نامرتب ، فاصله کافی بین بلبرینگ خود تنظیم ناچی NACHI و ساختار اطراف فراهم شود.
بلبرینگ خود تنظیم با افزایش سرعت تمایل به پر سر و صدا شدن دارند. به دلیل محدودیت های سطح سر و صدا ، حداکثر ناهماهنگی عملی ممکن است به طور قابل توجهی کمتر از حداکثر عدم انطباق باشد.
جداول ابعاد عرض مونتاژ توپی را به عنوان ابعاد B1 برای اندازه های بزرگتر مته سوراخ های بلبرینگ خود تراز نشان می دهند که عرض مونتاژ توپی از پاکت عرض حلقه بیشتر است.
اندازه گیری صحیح فاصله دوخت بلبرینگ با سوراخ مخروطی پس از نصب دشوار است. نصب این نوع بلبرینگ خود تنظیم با سوراخ های مخروطی به تجربه و تکنیکی نیاز دارد.
از یاتاقانهای دارای قفس پلی آمید باید در دمای کمتر از 120 درجه سانتیگراد استفاده شود.

بلبرینگ خود تنظیم

TEL : 02133943063
Fax : 021
Email: info [at] rszco.com
Web: www.rszco.com

© Copy right 2024 | All ights Reserved | RSZ Corporation