بلبرینگ تماس زاویه ای برند WSBC

بلبرینگ تماس زاویه ای WSBC نوعی بلبرینگ با حلقه های مسابقه در حلقه های داخلی و بیرونی هستند که نسبت به یکدیگر در جهت محور تحمل جابجا می شوند. این بدان معنی است که این یاتاقان ها برای مقاومت در برابر بارهای ترکیبی ، یعنی بارهای شعاعی و محوری به طور همزمان طراحی شده اند.


ظرفیت باربری محوری بلبرینگ های تماس زاویه ای با افزایش زاویه تماس افزایش می یابد. زاویه تماس به عنوان زاویه بین خط اتصال نقطه تماس توپ و مسیر مسابقه در زاویه صفحه شعاعی تعریف می شود.

ساختار بلبرینگ های تماس زاویه WSBC


بلبرینگ تماس زاویه ای WSBC دارای یک حلقه داخلی و حلقه های حلقه بیرونی هستند که نسبت به یکدیگر در جهت محور تحمل حرکت می کنند. این بدان معنی است که این یاتاقان ها برای مقاومت در برابر بارهای ترکیبی ، یعنی بارهای شعاعی و محوری به طور همزمان طراحی شده اند.
ظرفیت حمل بار محوری بلبرینگ توپ های زاویه ای تماس با افزایش زاویه تماس افزایش می یابد. زاویه تماس به عنوان زاویه بین خط اتصال نقطه تماس توپ و مسیر مسابقه در صفحه شعاعی (خط عمود بر شافت تحمل) تعریف می شود. بار ترکیبی از یک مسیر مسابقه به مسیر دیگر در امتداد خط شعاعی منتقل می شود.


بلبرینگ های تماس زاویه ای می توانند متناسب با نیاز مصرف کننده ، از جمله مصارف خاص صنعتی مانند کاربردهای دمای بالا ، اندازه ها ، مواد و انواع مختلفی را ارائه دهند.


آنها عمدتا دارای سه طرح از بلبرینگ های ساچمه ای زاویه ای هستند: یاتاقان های ساچمه ای تک ردیف زاویه دار ، بلبرینگ توپ های تماس با زاویه ای دو ردیف و بلبرینگ توپ های تماس زاویه ای چهار نقطه ای. بسته به نوع کاربرد ، می توان آنها را در اندازه ها و بارهای مختلفی از بلبرینگ های مینیاتوری برای بارهای سبک و اجزای کوچک تا بلبرینگ های بزرگ زاویه ای تماس بگیرید.

بلبرینگ تماس زاویه ای

TEL : 02133943063
Fax : 021
Email: info [at] rszco.com
Web: www.rszco.com

© Copy right 2024 | All ights Reserved | RSZ Corporation