میزان گریس در روانکاری بلبرینگ شیار عمیق کویو KOYO

روغن کاری گریس به طور گسترده ای استفاده می شود زیرا پس از پر شدن چربی برای مدت طولانی نیازی به دوباره پر کردن نیست ، و یک ساختار نسبتاً ساده می تواند برای دستگاه آب بندی روان کننده کافی باشد.
دو روش روغن کاری گریس وجود دارد. یکی روش روانکاری بسته ، که در آن گریس از قبل به بلبرینگ شیار عمیق کویو KOYO محافظت شده / مهر و موم شده پر می شود. روش دیگر ، روش تغذیه است که در آن بلبرینگ شیار عمیق کویو KOYO و محفظه در ابتدا با مقادیر مناسب با گریس پر می شوند و از طریق پر کردن یا جایگزینی مجدداً در یک بازه منظم پر می شوند.
دستگاه های دارای ورودی های گریس متعدد ، گاهی اوقات از روش روانکاری متمرکز استفاده می کنند ، که در آن ورودی ها از طریق لوله کشی متصل می شوند و به طور جمعی با گریس تأمین می شوند.

حجم و فضای بلبرینگ شیار عمیق مورد پوشش گریس


به طور کلی ، گریس باید تقریباً یک سوم تا نیمی از فضای داخلی را پر کند ، اگرچه این بسته به ساختار و فضای داخلی محفظه متفاوت است.
باید در نظر داشت که چربی بیش از حد در هنگام خنک شدن گرما ایجاد می کند و در نتیجه تغییر می کند ، خراب می شود یا نرم می شود.


روش پر کردن / جایگزینی گریس در ساختار بلبرینگ شیار عمیق کویو KOYO تا حد زیادی به روش روغن کاری بستگی دارد. از هر روشی که استفاده شود ، باید مراقب استفاده از چربی تمیز و جلوگیری از آلودگی یا سایر مواد خارجی در داخل محفظه بود.
علاوه بر این ، مطلوب است که دوباره با گریس همان مارک پر شده در ابتدا پر کنید.
هنگامی که گریس دوباره پر می شود ، باید گریس جدیدی در داخل بلبرینگ تزریق شود.

بلبرینگ شیار عمیق

TEL : 02133943063
Fax : 021
Email: info [at] rszco.com
Web: www.rszco.com

© Copy right 2024 | All ights Reserved | RSZ Corporation