ویژگی های بلبرینگ تولید کشور ژاپن

برند های ژاپنی که به تولید انواع بلبرینگ و رولبرینگ مبادرت دارند اغلب دارای شهرت جهانی بوده و محصولات آنها در بالاترین سطح کیفی در میان تولید کنندگان و در کنار تولید کنندگان اروپایی انواع بلبرینگ و رولبرینگ قرار دارد. بطور کلی نه تنها در تولید انواع بلبرینگ و رولبرینگ بلکه برند های ژاپنی همواره در دنیا به تولید محصولاتی با طول عمر بالا شهرت داشته اند. این امر با بکارگیری مناسب ترین متریال در تولید، عملیات ویژه حرارتی و روان کاری مناسب با بکارگیری بالاترین تکنولوژی جهانی در تولید انواع بلبرینگ و رولبرینگ میسر می شود. در زیر به معرفی برخی برند های ژاپنی تولید کننده بلبرینگ می پردازیم.


  • بلبرینگ NACHI ناچی یکی از معتبر ترین برند های تولید کننده انواع بلبرینگ و رولبرینگ در دنیا محسوب می شود که محصولاتی با کیفیت بسیار بالا با ابعاد میلیمتری در سطح جهانی عرضه می کند. تولید انواع بلبرینگ های شعاعی و محوری با آلیاژ های ویژه با استقامت بالا از ویژگی های این برند می باشد.
  • بلبرینگ کویو KOYO بصورت موازی با کارخانجات دیگر ژاپنی به تولید بلبرینگ، یاتاقان و رولبرینگ در استاندارد های مختلف با شکل های مختلف ساچمه و به تبیین برخی از استاندارد های تولید بلبرینگ و رولبرینگ می پردازد.
  • بلبرینگ ان تی ان NTN یکی از گسترده ترین تولید کنندگان انواع بلبرینگ و رولبرینگ در سطح جهانی می باشد که دارای کاتالوگی بسیار مدون با انواع بلبرینگ مشخص برای استفاده بر روی ماشین آلات صنعتی است.

برند های اروپایی تولید کننده انواع بلبرینگ و رولبرینگ مانند برند آلمانی بلبرینگ FAG بصورت پایاپای با برند های ژاپنی حرکت می کنند.

TEL : 02133943063
Fax : 021
Email: info [at] rszco.com
Web: www.rszco.com

© Copy right 2024 | All ights Reserved | RSZ Corporation